sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Tällänen vaa

16vuotias tyttö kirjottelee tai oikeetsaa enemmänki kuvailen. Sain juuri Canon 600d:n ja olen sanonut kavereille et hetiku saan oman kameran nii alan kirjottaa myös omasta elämästäni. Olen kirjoitellut kultaisistani !--> http://tahma-tassut.blogspot.fi/ <-- ! Jatkan tietty tuonkin kirjoittamista. En tiedä miten tänne tulee tekstiä, kun en varmaa hirveesti keksi juttuja. Jos ei muuta nii kuvia ainakin tulee!

Olen siis -97, mulla on muutamii karvasta kaverii joista enemmän tuolta toisesta blogista ja sit mulla on ihanin poikaystävä! <3 Josta varmaan kuulette tämän blogin yhteydessä. iha
näin kaikille tiedoski mulla vähä ongelmii kirjottamisen kanssa, sillee et en huomaa omii kirjotus virheitäni. Joten anteeksi jo etukätee mahdollisista virheistä :)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti